6 mar 2007

W mediach ruch!

Poza ruchem na szczytach, z których spadają prezesi, czekamy na ruch związany z masową i przymusową lustracją dziennikarzy. Ruszyli też telewizyjni wspaniali od nadawcy publicznego, którego bez owijania w bawełnę można nazwać rządowym - niektórym skończył się okres prosperity, mody czy czas kontraktu. Ci odlatują do komercji, by jeszcze zdążyć dorobić do solidnej emerytury. Jak choćby była dyrektorka Rządowej Dwójki TVPiS - samotna wyspa pod palmami pozostanie pusta...

Ruszył z nowym programem Szymon Majewski! Ludyczna forma poprzednich programów została przypłaszczona i uprostaczona. Teraz każdy samoobronny umysł w lot chwyci dowcipy podawane przy pomocy łopaty. Totalny zjazd w dół! Rechotałem z poczuciem, że na rajdach studenckich, po wypiciu znaczącej ilości rozweselaczy, miewaliśmy lepsze i bardziej zabawne pomysły...

Ruszył też niedawno z nowym programem duet Mann-Materna! Uatrakcyjnienie scenografii odwrotnie proporcjonalne do uatrakcyjnienia treści. Ogólne bezhołowie i odmóżdżenie. Tym bardziej mi przykro pisać, że Pan Wojtek jest moim ulubionym radiowcem, którego w dalszym ciągu słucham z wielkim sentymentem - jest jednym z niewielu żyjących dinozaurów Dawnej Trójki. Na wizji - totalny zjazd w dół! Panie Wojtku! Trzymaj się Pan, byle nie brzytwy...

Z panamannowych występów telewizyjnych jedynie jeszcze Szansa na sukces się broni. Do Dużych dzieci jestem albo za młody albo za stary - może kiedy już będę miał wnuki, to dorosnę do formuły tej marnej karykatury tego, co kiedyś w Trójce robiła Pani Kłys z niezmanierowanymi przedszkolakami. Ale to są programy, które Wojciech Mann jedynie ozdabia swoją osobą i błyskotliwą inteligencją...

No i wart odnotowania debiut mikrofonowy gospodarza Salonu24 Igora Janke, jako prowadzącego poranek w TOK FM. Jedyne, co zauważyłem, to przegląd blogów zamiast przeglądu prasy. W trakcie rozmowy z Selinem musiałem zakończyć słuchanie radia, więc trudno ocenić szerzej. Pażiwiom - uwidim, jak mawiają Wschodni Bracia... Choć na wstępie Igor Janke pod każdym względem góruje nad RAZem!

Teraz będę miał więcej czasu na media ogólnodostępne, bo padł odtwarzacz dvd. Pewnie się okaże, że będę musiał opłacić ekspresową naprawę! Na razie mam serię kontaktów sieciowych i telefonicznych z polską ekipą kalifornijskiej firmy manta. W sieci nie odpowiadają na maile a w telefonach głównie słychać muzyczkę - wcale nie kalifornijską...

2 komentarze:

tysiąc motyli pisze...

.. Wojciech Mann jest również moim ulubionym radiowcem ..

.. powiedział on kiedyś .. przed laty .. że aby uatrakcyjnić program .. musi użyć wulgaryzmu .. więc zaprezentował jeden z nich: "proszę bardzo - dupa" ..

.. ja bedę radykalniejszy .. za chuja nie moge się wpisać w komentarzach Twojego bloga ..

jotesz pisze...

1000M - ja też nie mogę się wpisywać innym w blogspocie - nic na to nie poradzę - mogę sie tylko stąd wynieść, ale majdan za duży... Łatwiej komentować w Salonie24, gdzie mam filię chamopole24 - zapraszam.

Przed chwilą też krążyłem po meandrach bloggera niby smród po gaciach - jest to coraz durniejszy portal blogerski a całe gówno wybuchło po położeniu łapy przez googla. Duży może więcej! Narobić smrodu!!!

Przepraszam wszystkich za niezamierzone przeze mnie trudności!