15 sty 2007

Wiwat Jurek Owsiak!

Nie zamierzam rozpisywać się o wczorajszym finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy - inni zrobią to za mnie obszerniej. Dodam tylko, że dodałem swoje skromne 5 gr...

Po raz kolejny Owsiak w rokendrollowym stylu zwrócił uwagę na problem, dotykający miliony i mogący dotknąć każdego. Dobrze wiem, jakim schorzeniem jest cukrzyca, i chwała Owsiakowi, że zwrócił uwagę nie tylko producentów żywności na to, jak minimalnym kosztem mogą ułatwić życie osobom naznaczonym diabetes mellitis. Zrobił to jakby mimochodem, przy okazji, ale mam nadzieję, że zaprezentowanie problomu przed tak masowym forum zrobi więcej niż lata szkoleń, przypomnień i ostrzeżeń.

Jeszcze raz - niech żyje!

3 komentarze:

atkabe pisze...

Owsiak rzeczywiscie zrobil duzo dla cukrzykow, ale ......moze wartoby zwrocic mu uwage, badz podac pomysl aby w nastepnym roku zwrocil uwage na ludzi starych, schorowanych, porzuconych, samotnych, biednych, żebrzacych, wyjmujacych resztki ze śmietnika. Nikt w Polsce na nich uwagi nie zwaraca, to sa ludzie widma, ktorych innisie wstydza , ktos to musi zrobic, a ze Owsiak ma taka sile przebicia wiec moze on by sie tego podjął?

Anonimowy pisze...

Ciekawy pomysł. Ale na co innego zwróciłbym uwagę, na kuriozalny text, który w salonie24.pl opublikował Lukasz Warzęcha. Przeczytaj:
to zgroza
http://lukaszwarzecha.salon24.pl/4160,index.html

Unknown pisze...

ten anonim - to byłem ja :)