26 wrz 2007

PiS wygra???


Ja sam postaram się do tego nie dopuścić, ale moja siła rażenia w liczbie 7-8 głosów jest malutka, więc pewności nie mam.

W tych wyborach jednak nie wygrana bezwzględną większością głosów jest ważna, tylko zdolność stworzenia koalicji rządzącej. Nie wyobrażam sobie, że PiS, nawet gdyby zdobyło 0,4% głosów więcej od PO, mogło stworzyć zdolny do rządzenia rząd mniejszościowy.

Jeśli PiS nie stworzy koalicji to nie wygra. A już to wystarczy, by przełknąć każdą koalicję w której nie ma LPR i SO...

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

następny człowiek małej wiary... Ja wiem, ja wiem. Ok, jeśli wygra nie ma bata- koalicji nie stworzy

Paweł pisze...

wybory to jedna wielka zagadka... nie ważne kto wygra, byle wygrali ci co wprowadzą godziny policyjnej na ulicach Polski.

Paweł pisze...

tzn mialem na myslie co "nie wprowadzą" oczywiście :) mały błąd literacki hehehe